امروز را دریاب

 

یک روز یه استاد به شاگرداش رو بعد از کلاس تو سالن اجتماعات جمع میکنه و ازشون می خواد همشون چشماشونو ببندن و به چیزی که استاد میگه گوش کنن وسعی کنن خودشونو تو اون شرایط احساس کنن
بعد ازشون می خواد که احساس کنن فقط 24 ساعت از عمرشون باقی مونده و همشون تا فردا همین ساعت می تونن زنده بمونن ، برای همین از هر کدوم می خواد که مهمترین کاری که می تونسته تو این ساعات باقی مونده عمرش انجام بده رو به بقیه بگه :
از دانشجوی اول میپرسه :
میگه من سریع می رفتم خونه وپدر ومادرمو می دیدم چون درسام خیلی سنگینه و 7 ماهی میشه که نتونستم بهشون سر بزنم
از دومی می پرسه
میگه :
من با یکی از دوستای قدیم برا یه مساله خیلی خیلی کوچیک خیلی وقته که قهریم ، حتما می رمواز دلش در میارم وباهش آشتی می کنم
از سومی می پرسه
میگه :
من به چند نفر بدهکارم ، حتما می رم وبدهی هامو بهشون میدم
چهارمی میگه :
من چند سالی هست که می خوام یه دل سیر عبادت کنم وبا خدام خلوت کنم حتما این کارو می کنم
بعدی میگه
من عاشق یه دخترم ولی تا امروز روم نشده بهش بگم حتما می رم وبهش میگم
بعدی میگه
من تا امروز از روی غرور به نامزدم گل ندادم  امروز می رم واین کارو میکنم
و.....
.
.
.
خلاصه هر کدوم یه چیزی میگن در آخر استاد که تمام حرفهای شاگرداش رو با دقت گوش کرده بود به تک تک دانشجوهاش نگاه میکنه ، یه آهی میکشه ومیگه :
عزیزان من همه این خواسته هاتون خوب وعالیه ولی چرا همتون برای انجام این کارها منتظر مرگید ....

دوستان بیاین یه کم بیشتر به فکر هم باشیم




نظرات شما عزیزان:

*
ساعت1:32---27 مرداد 1391
پس همون عالم بی عمل که میگن تویی!پاسخ:مگه هر مطلبی که میذاریم باید مثل کارامون باشه؟؟ گاهی مطلب زیباس و البنه در خور وبلاگ.unknown

*
ساعت23:08---26 مرداد 1391
ناشناس جان هرموقع تونستیم غرورهای بی جامون رو کنار بذاریم شاید بشه یه کاری کرد!!!!!!!قابل توجه هیچ کس!!
پاسخ:امان از این غرور... فک نکنم آدمی پیدا بشه که به اندازه ی من مغرور باشه...unknown


الهام
ساعت18:02---26 مرداد 1391
خیلی جالب بود....
پاسخ:ممنونunknown


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 25 مرداد 1391 ا 17:32 نويسنده : unknown ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.